ΣΕΛΙΔΕΣ

Stoixima στο ποδόσφαιρο


powered by Agones.gr - livescore

PALIA LAIKA

ΠΑΛΙΑ ΛΑΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ 24ON LINE
Get your own Chat Box! Go Large!

Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Γιατί, ρεπούστη μου





...συμβαίνουν όλα αυτά και τα ανεχόμαστε; (ΡΑΔΙΟλόγos)
Γιατί ρεπούστη μου, η πλειοψηφία των φερόντων ελληνική ταυτότητα συμφωνούν απόλυτα με τους κατακτητές τους ή τους εντόπιους υποτακτικούς και σκίζονται για κάποιο κόμμα και όχι για μια πατρίδα; Ρεπούστη μου, το να στέλνεις ο ίδιος εκπροσώπους στο κυνοβούλιο που θα σε σφάξουν κανονικά χρίζει ψυχιατρικής έρευνας. Ρεπούστη μου, ακόμα και ελληνοφτιαγμένοι που συμβάλουν στην σφαγή της νέας γενιάς εκλέγονται βολευτοσωτήρες με μανδύα «αριστερών» κομματιδίων που θέλουν κι αυτά να σε σώσουν. Ο κάθε πικραμένος ρεπούστη μου, μπορεί να σε κυβερνάει σ ‘ αυτή την χώρα ανάλογα με τα διαπιστευτήρια ανθελληνισμού που δίνει.
Αφού ο λαός αυτά τα εγκρίνει και τα αποδέχεται επειδή τα κάνει το κόμμα του, είμαστε για κλάματα ρεπούστη μου. Είναι τραγικό, ρεπούστη μου, να σε καλοπληρώνει ο λαός κι όταν σου ζητά ενός λεπτού σιγή για τα μάτια του κόσμου, εσύ να πηγαίνεις για κατούρημα όπως μας λέει το επίσημο κόμμα σου.

Συνέχεια του άρθρου/Read more about this........»
You might also like:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου