ΣΕΛΙΔΕΣ

Stoixima στο ποδόσφαιρο


powered by Agones.gr - livescore

PALIA LAIKA

ΠΑΛΙΑ ΛΑΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ 24ON LINE
Get your own Chat Box! Go Large!

Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Συνεχίστε να κάνετε τους Βούλγαρους μάγκες!!!!!!!!!






Σερραίος μαγαζάτορας: δεν έχουμε πολύ δουλεία!! Την Κυριακή Βουλγαρία όμως για τις δίκες του αγορές...
Σερραίος υπάλληλος: άσε ρε δεν έχουμε πολύ δουλεία και το αφεντικό θα μας κάνει μείωση… Κάθε 2 μέρες Βουλγαρία όμως για να βάλει βενζίνη!
Σερραίος άνεργος: τι να μου πεις και εμένα, έχω 7 μήνες άνεργος που θα βρούμε δουλεια… ΣΟΜΠΑ όμως από την Βουλγαρία αγορασμένη!
ΞΥΠΝΑΤΕ… κερδίζεται χρήματα λόγο πιο χαμηλού κόστους αλλά χάνεται άλλου !! πάρτε το χαμπάρι! Και για κλάσιμο σε λίγο στην Βουλγαρία θα πηγαίνετε! Κανετε τους Βούλγαρους μάγκες!
Είμαι Σερραίος και έχω αγανάκτηση να βλέπω όλοι να φεύγουν για να κάνουν τις αγορές τους από την Βουλγαρία, χωρίς να καταλάβουν ότι έτσι κάνουν χειρότερα τα πράγματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου